Egy reklámügynökség Budapesten és vidéken, sőt, akár még külföldön is képes munkát végezni, ugyanis a virtuális térben nem számít az ügynökség földrajzi elhelyezkedése. Ha egy reklámügynökség Budapesten alakítja ki a székhelyét, annak azonban számos előnye van a vidéki helyszínekkel szemben. Például a munkaerő kínálat. Budapesten több egyetemen és főiskolán is lehet marketinget tanulni, így a reklámügynökség Budapesten tanuló végzős hallgatókból is tud akár munkatársakat toborozni, míg a vidéki városokban erre sokkal kisebb lehetőségek vannak, már csak a kevesebb marketing hallgató miatt is. A már szakmában dolgozók is nagyobb számban élnek a fővárosban, mint vidéki városokban, esetleg falvakban. Ezen kívül a marketing és reklámszakma egyik fontos ismérve az állandó változás, pörgés, kreatív ötletelés és impulzus gyűjtés. Erre pedig Budapest nyüzsgő belvárosa tökéletes helyszín. Az ingergazdag környezet mind az irodában, mind pedig az iroda külső környezetében sokat segíthet a csapat munkájában, mert a kreatív megoldások és ötletek is sokkal könnyebben jönnek. Összességében elmondható, hogy egy reklámügynökség Budapesten több támogató tényezővel rendelkezik, mint a vidéki városokban találhatók.