Ha például otthonunkban elromlott az Internet szolgáltatás, akkor első körben a telefonos ügyfélszolgálattól igyekszünk segítséget kérni. Ezen szolgáltatók vonalai szinte folyamatosan túlterheltek, nincs elegendő kolléga, aki a hívásokat fogadni tudná, így készüljünk fel rá, hogy ezt nem fogjuk tudni pár perc alatt elintézni. Viszont ha a telefonunk romlott el, akkor egy másik készülékről, ha van a családban, próbáljuk meg felhívni a sony xperia szerviz üzletét. Minden bizonnyal hamarabb fel fogják venni a telefont. Ha sikerül kapcsolatban lépnünk a sony xperia szerviz kollégájával, akkor se kezdjük el hadarni a telefonunk működésében tapasztalt problémát. Előtte szükséges egyeztetni például a telefonunk pontos típusát, majd ez után a szakember kérdései mentén felvázolhatjuk, hogy milyen problémát tapasztalunk. Lehet, hogy ő javasolni fog pár egyszerű lépést, amit végre kell hajtanunk a mobilunkon. Azonban ha ezek után a probléma továbbra is fennáll, akkor viszont el kell vinnünk a mobilt, mert lehet, hogy szükséges lesz a sony xperia érintő képernyő csere. Persze ennek biztosan nem örülünk, de ha előzetes telefonos egyeztetés után, például időpontra visszük oda a szakszervízbe a készülékünket, akkor gyorsan túl lehetünk a sony xperia érintő képernyő csere folyamatán.