Itt az ideje leporolni az e-mail marketingedet

Bár azt gondolhatnánk, hogy mivel már hosszú évek óta használatos marketing eszköz, az email marketing már nem hoz eredményeket, unalmas és érdektelen. De téved, aki ezt gondolja. Az email marketing mai napig egy rendkívül színes és érdeke területe a marketingnek. Aki ismeri a marketing eszköz fortélyait, nagyon hatékonyan vetheti be a vásárlásösztönzés és bevételszerzés területein. Alapszabály, hogy a tárgysor megnyerő és figyelemfelkeltő legyen. Hasonlóan funkcionál a hírlevél esetében, mint blogbejegyzéseknél az ütős cím. Az első szűrő, talán a legfontosabb, hogy a hírlevelet kapó fél rákattintson és ne rögtön, olvasatlanul a virtuális kukába landoljon. A másik fontos tényező, mint ahogy a posztok ütemezése se mindegy, a hírlevél kiküldésének idejét is érdemes pontosan meghatároznunk. A hírlevelek remekül ütemezhetők ,személyre szabhatók, egyediek is lehetnek, ehhez azonban érdemes szakember segítségét kérnünk, akivel közösen meg tudjuk határozni azokat a célokat, amelyekre ő szépen fel tudja fűzni az automatizált hírleveleinket. Emellett persze küldhetünk aktuális tartalmú hírleveleket is. Fontos, hogy minden esetben tartsuk be a hírlevelekre vonatkozó tartalmi előírásokat, tehát bármennyire is félünk tőle, legyen ott a levelünk alján a leiratkozási lehetőség gomb is.